Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby
Event agentura, firemní večírky, svatby

Svatba za milión

17.06.15

Svatební koordinátor Petr Průša z týmu event agentury Famous agency má za sebou organizaci a koordinaci velmi luxusního svatebního dne. Svatba se konala v magické datum 6.6.2015 na jednom z nejluxusnějších, ale současně také nejdražších, míst České republiky - na zámečku Chateau Mcely.

"Svatbu jsme začali připravovat asi 9 měsíců před termínem. Od první schůzky s klienty to však byla ještě dlouhá cesta do cíle. Mnohokrát jsme navštívili Chateau Mcely, takže jsme se na zámečku ve svatební den cítili už téměř jako doma" říká s úsměvem koordinátor Petr.

Petrovi se podařilo nasmlouvat se zámkem Chateau Mcely spolupráci, díky které mohl snoubencům pronájem a služby zámku nabídnout s výraznou slevou z oficiální ceny zámku pro jednorázové klienty, což snoubenci velmi ocenili.

A takto Petr popisuje průběh organizačních prací:

"Jakmile jsme si urovnali základní informace, kterými jsou - kdy, kde, a co všechno – mohli jsme poptat volné termíny na Chateau Mcely. Následovalo vyjednávání o ceně exkluzivního pronájmu celého zámku, přilehlého parku, a veškerých ubytovacích kapacit. Podařilo se mi pro naše klienty vyjednat zajímavou slevu z oficiální ceny zámku, za což byli naši klienti pochopitelně vděční.
Poté jsme začali dávat dohromady svatební Menu a nápojové balíčky s ohledem na počet pozvaných hostů a jejich chutě, což je dosti náročné na každé svatbě, natož na takto velké.

Mezi tím jsem nevěstě doporučil několik kvalitních pražských svatebních salónů kvůli výběru šatů. Dále nesmělo chybět originální svatební oznámení. Navázat jsme mohli dalšími důležitými službami. Jelikož je nevěsta úspěšnou modelkou, fotografa, kadeřnici, a vizážistku si domluvila z řad svých přátel. Kdyby tomu tak nebylo, doporučil bych snoubencům samozřejmě kvalitní fotografy, vizážistky a kadeřnice z řad našich spolupracovníků. Je trochu škoda, že snoubenci nechtěli svatebního kameramana, jelikož krom klasických fotografií je svatební DVD společně s originálním svatebním klípkem, do kterého naši kameramani velmi rádi zapojují také svatební hosty, další krásná památka na celý život.
Role moderátora a svatebního DJe se chopil Lukáš Budai z naší agentury, který s sebou krom dobré muziky přivezl také karaoke pro pokročilejší hodiny :) Floristkou byla jedna z našich nejlepších floristek Gábina, která se této výzvě postavila čelem a odvedla skvělou práci. Chybět pochopitelně nemohl ani svatební dort, který na základě odsouhlasených ochutnávek připravila v moderním stylu naše skvělá dortařka a cukrářka Maruška.

Dále jsme vybírali doprovodný program pro zpestření svatební párty. Bez delšího váhání jsme vybrali Bubbleshow několikanásobného světového rekordmana Matěje Kodeše, který svou show představil už téměř po celém světě, a kouzelníka a iluzionistu Pavla Dolejšku, což je jeden z nejlepších českých kouzelníků nové generace. Do obou vystoupení byli zapojení také svatební hosté a nevěsta.
S ohledem na fakt, že na svatbě bude také několik dětí, zajistili jsme do zámecké zahrady skákací hrad a trampolínu. Také jsme uvažovali nad ohňostrojem, který jsme kvůli vyhlášce obce museli zavrhnout. Přicházel v úvahu pouze tzv. tichý ohňostroj, ale myslím si, že jsme program dne nabili natolik, že ohňostroj nakonec vůbec nechyběl.

Vzhledem k termínu svatby 6.6.2015 jsme pro zpestření zajistili také 6 bílých holubiček, které novomanželé vypouštěli z náručí hned po obřadu a po gratulacích. To bývá jedním z krásných a nevšedních zážitků svatebních dní. Hezké bylo, že holoubci neodlétli a zůstali na svatbě s námi :) Posledním zpestřením večera byl fotokoutek s okamžitým tiskem fotografií. Hosté si tak mohli ze svatebního dne ihned odnést památku v podobě studiově vyfocených crazy fotogrifií s bláznivými rekvizitami, parukami, klobouky, crazy brýlemi, oblečky, tabulkami a bublinami pro psaní vzkazů, apod.

Mezi věcmi, které se řešily mezi posledními, zůstaly: snubní prsteny, odvoz některých hostů ze svatebního dne, živý hudební doprovod k obřadu.

Před dnem D je v neposlední řadě potřeba vytvořit časový harmonogram, aby do sebe vše zapadalo, logicky navazovalo, a nevznikala zbytečná hluchá místa. Harmonogram bývá pochopitelně pouze orientační, ale je důležité, aby nedošlo k nějakému velkému zdržení, které by mohlo zapříčinit nedostatek času pro další program. Ve svatební den jsem od rána koordinoval přípravu obřadního místa, výzdobu, dovoz a přípravu svatebního dortu a výslužky, stavbu hudebního aparátu, stavbu skákacího hradu, kdy, kdo, co, kde, jak, proč, atd., aby bylo vše včas hotové :) Od chvíle příjezdu svatebních hostů jsem koordinoval jednotlivé aktivity od společného focení, přes jednotlivé body programu, až po krájení dortu, a samozřejmě jsem byl celý svatební den k dispozici novomanželům, aby si mohli svůj den maximálně užít a nemuseli se stresovat organizačními záležitostmi.
 
Myslím si, že se celá svatba opravdu vydařila, a jsem si jist, že i svatební hosté se perfektně pobavili. I pro náš tým byl tento svatební den nezapomenutelným zážitkem a skvělou zkušeností.“

Zde pár dokumentárních fotografií:

Chateau Mcely

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zpět...